مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-23اجتماعي

هر شب 80 نفر کارتن خواب در دو گرمخانه سنندج اسکان داده می شوند


مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و افراد بی سرپناه و کارتن خواب دومین گرمخانه در سطح شهرسنندج راه اندازی شده و هرشب 80 نفر افراد کارتن خواب در این دو گرمخانه اسکان داده می شوند.

- مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج اعلام کرد: هر شب 80 نفر کارتن خواب در دو گرمخانه سنندج اسکان داده می شوند ایسنا/کردستان مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و افراد بی سرپناه و کارتن خواب دومین گرمخانه در سطح شهرسنندج راه اندازی شده و هرشب 80 نفر افراد کارتن خواب در این دو گرمخانه اسکان داده می شوند.

صلاح الدین وکیلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: هر ساله با آغاز فصل سرما و در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی طرح اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب اجرا می شود.

وی افزود: از آبان ماه سالجاری طرح اسکان افراد بی سرپناه در گرمخانه این شهرداری واقع در چهار راه انقلاب سنندج آغاز شد.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل های ابلاغی مبنی بر رعایت بهداشت در گرمخانه ها و همچنین جلوگیری از تجمع افراد کارتن خواب در گرمخانه اقدامات لازم در خصوص راه اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر شب 80 نفر کارتن خواب در دو گرمخانه سنندج اسکان داده می شوند

هر شب 80 نفر کارتن خواب در دو گرمخانه سنندج اسکان داده می شوند