مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-23سياسي

عملکرد دولت در بازار بورس مورد تایید مجلس نیست/ از ابزارهای نظارتی استفاده می کنیم


نماینده مردم تهران در نامه ای به رییس جمهور، نوشت: عملکرد دولتی ها در بازار بورس مورد تایید مجلس نیست و ما از ابزارهای نظارتی خود برای جلوگیری از آسیب بیشتر به سرمایه مردم استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رییس جمهور، از عملکرد دولتی ها در مدیریت بازار بورس انتقاد کرد.

وی در این نامه آورده است: عملکرد دولت در واگذاری سهام خود در قالب صندوق های قابل معامله در بورس و ضعف نظارت بر معاملات بازار سرمایه مورد تایید مجلس شورای اسلامی نیست و لازم است تا علاوه بر عدم اظهارات غیرکارشناسی توسط مقامات دولتی، نسبت به اداره بهتر و افزایش نظارت بر معاملات در بازار سرمایه اقدام شود.

نماینده مردم تهران خطاب به رییس جمهور نوشت: ماحصل عملکرد دولت در بازار سرمایه در سال جاری، از بین بردن اعتماد میان فعالان بازار سرمایه است که البته اصل سرمایه دولت همین اعتماد مردم به دولت بود که همزمان با آب شدن سرمایه مردم، آن نیز آب شد.

متن این نامه به شرح زیر است: باسمه تعالی جناب آقای دکتر حسن روحانی رییس محترم جمهور سلام علیکم همان طور که استحضار دارید، بازار سرمایه کشور طی یکسال گذشته فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته است و عده زیادی از مردم دچار خسارت های زیادی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دولت در بازار بورس مورد تایید مجلس نیست/ از ابزارهای نظارتی استفاده می کنیم

عملکرد دولت در بازار بورس مورد تایید مجلس نیست/ از ابزارهای نظارتی استفاده می کنیم