مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-23سياسي

برگزاری برنامه های دهه فجر بر بستر فضای مجازی و رسانه ای


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه های دهه فجر بر بستر فضای مجازی و رسانه ای برگزار می شود.

- ایسنا/مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه های دهه فجر بر بستر فضای مجازی و رسانه ای برگزار می شود.

رقیه صفری در جلسه شورای فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر، مقطع پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و رهایی ملت ایران از یوغ ستم شاهی و استکبار جهانی، یادآور شد: با عنایت به شیوع کرونا و تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری منحوس بر غیر تجمعی بودن این مراسم، برنامه های این ایام در فضای مجازی و بهره گیری از بسترهای مبتنی بر خلاقیت و به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی دهه فجر را فرصتی مغتنم برای تقویت اعتماد عمومی و تبیین درست دستاوردهای نظام در قالب برنامه های مردمی دانست و یادآور شد: صیانت از سلامت و زندگی مردم اولویت نخست است و باید خلاء برنامه های حضوری را با اجرای برنامه های با کیفیت و دارای محتواهای غنی در سایه هم افزایی در دستگاه های اجرایی و ادارات پر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بر فضاسازی پرشکوه شهری و اداری و در میان کسبه و بازاریان برای گرامی داشت ایام الله دهه فج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های دهه فجر بر بستر فضای مجازی و رسانه ای

برگزاری برنامه های دهه فجر بر بستر فضای مجازی و رسانه ای