مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-23اقتصادي

نرخ بیکاری در آذربایجان شرقی به 7.4 درصد رسیده است


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نرخ مشارکت اقتصادی و نرخ بیکاری استان هر سه ماهه مشخص می شود، - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان: نرخ بیکاری در آذربایجان شرقی به 7.

4 درصد رسیده است ایسنا/آذربایجان شرقی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نرخ مشارکت اقتصادی و نرخ بیکاری استان هر سه ماهه مشخص می شود، گفت: سال گذشته نرخ بیکاری استان برابر 10.

4 درصد بود که در پاییز سال 99، تک رقمی شده و به 7.

4 درصد رسیده است.

یونس طاهری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه جزو استان های با نرخ بیکاری کم و نرخ مشارکت اقتصادی بالا هستیم، اظهار کرد: در رابطه با اشتغال زایی و ایجاد زمینه اشتغال نیز یک کارگروه تخصصی در استان به ریاست استاندار مباحث را پیگیری می کند که دبیرخانه آن اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوده و دستگاه های تخصصی، اجرایی و بانک های عامل نیز عضو این کارگروه هستند.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه مسائل مربوط به سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و تولید، به ویژه در شهرستان ها در این کارگروه پیگیری شده و تلاش می شود که نرخ مشارکت اقتصادی در استان ارتقا یافته و نرخ بیکاری پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری در آذربایجان شرقی به 7.4 درصد رسیده است

نرخ بیکاری در آذربایجان شرقی به 7.4 درصد رسیده است