مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-23سياسي

احضار چند مسئول مرتبط با ساخت تقاطع بم-دهبکری


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از احضار رییس اداره راهداری، بخشدار و پیمان کار ساخت تقاطع غیرهمسطح بم-دهبکری خبر داد.

- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از احضار رییس اداره راهداری، بخشدار و پیمان کار ساخت تقاطع غیرهمسطح بم-دهبکری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، محمد ضیاالدینی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان و مقامات قضایی و اجرایی شهرستان و همچنین تشکیل کارگروه تصادفات استان کرمان در تاریخ 2 مهرماه سال جاری، در محل احداث این پروژه مقرر گردید، عملیات ساخت 30 درصد پایانی این پروژه به صورت ویژه و در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد وی ادامه داد: اما متاسفانه پس از بازدید سرزده هفته گذشته آقای قویدل، معاون رییس کل دادگستری استان از پروژه، میزان پیشرفت ساخت تقاطع غیر همسطح محور بم به دهبکری مطلوب ارزیابی نشد و همین امر موجب احضار مدیران و پیمانکار مربوطه به دادسرا شده است.

این مقام قضایی اعلام کرد:چنانچه در نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان، تصادفی رخ دهد و یکی از دلایل این حادثه مشکلات جاده ای و زیرساختی تشخیص داده شود مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند و قطعا تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت و علیه آنان اعلام جرم خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار چند مسئول مرتبط با ساخت تقاطع بم-دهبکری

احضار چند مسئول مرتبط با ساخت تقاطع بم-دهبکری