مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-23سياسي

ضرورت استخدام نیروهای بومی در پتروشیمی هگمتانه


همدان_ حضور نیروهای غیر بومی در مجموعه اداری و کارگری استان همدان مانند پتروشیمی هگمتانه مدتی است به دغدغه جدی فعالین اجتماعی و سیاسی استان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انتشار خبر حضور معلمان لرستانی و حالا خبر حضور نیروهای غیر بومی از استان های همجوار در پتروشیمی هگمتانه از جمله خبرهای مورد توجه فعالین سیاسی.

است.

حضور نیروهای کار غیر بومی در حالی که استان همدان دارای جامعه بیکار بالایی از میان فارغ التحصیلان در زمینه های مختلف است قطعاً اتفاق مهمی برای مردم استان همدان است که نیازمند شفاف سازی است.

موضوع حضور نیروهای غیر بومی در پتروشیمی هگمتانه جدیدترین مورد از مواردی است که در خصوص نحوه جذب نیروهای کار غیر بومی مورد سوال جدی مردم قرار گرفته است.

رییس اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در همین زمینه گفت: قاعدتاً نیروهای کارخانه پتروشیمی هگمتانه باید به صورت بومی استخدام شوند.

سیداحمد توصیفیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نیروهای پتروشیمی هگمتانه باید بومی باشند اما من از موضوع اطلاعی ندارم.

وی با بیان اینکه این مجموعه تحت مدیریت صنعت، معدن و تجارت است، گفت: این پتروشیمی با مجوز مهندس متین و مجموعه صمت استان پروانه بهره برداری گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استخدام نیروهای بومی در پتروشیمی هگمتانه

ضرورت استخدام نیروهای بومی در پتروشیمی هگمتانه