مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-23ورزشي

حضور 23 آزادکار مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد


سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد در حالی از امروز آغاز می شود که 23 کشتی گیر مازندرانی در این مرحله از تمرینات حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک از امروز آغاز و تا روز 14 بهمن در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار خواهد شد.

این در حالیست که استان مازندران با داشتن 23 کشتی گیر از 43 آزادکار حاضر در این مرحله از تمرینات مثل اکثر اردوهای تیم ملی از بیشترین نفرات اردونشین برخوردار است.

بر این اساس در 57 کیلوگرم رضا اطری، رحمان عموزاد خلیلی و مهدی ویسی، در 61 کیلوگرم، محمدباقر یخکشی و کیان محمود جانلو، در 65 کیلوگرم بهنام احسان پور، امیرمحمد یزدانی، مهدی عشقی، سید حسن عبادی، در 70 کیلوگرم عرفان الهی، محمد کریمی، در 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور و حسین ابوذری و در 79 کیلوگرم علی سوادکوهی از استان مازندران در این اردو حضور دارند.

همچنین در 86 کیلوگرم حسن یزدانی، کامران قاسم پور، احمد بذری، امیرحسین فیروزپور، در 92 کیلوگرم محمد علی تبار، در 97 کیلوگرم علی شعبانی، محمدحسین محمدیان، مجتبی گلیج و در 125 کیلوگرم امیرحسین زارع از استان مازندران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقابت های کشتی گزینشی قاره آسیا 20 تا 22 فروردین سال 1400 و رقابت های قهرمانی آسیا روزهای 23


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 23 آزادکار مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

حضور 23 آزادکار مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد