مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-23سياسي

امنیت و احساس امنیت، بستر توسعه کشور


رپرست انتظامی شهرستان سیب وسوران در دیدار با جانشین قرار گاه شهید سجاد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان امنیت و احساس امنیت را بستر توسعه کشور در بخش های مختلف دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس،  حسین نوری فرید در دیدار با جانشین قرار گاه شهید سجاد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیب و سوران ، با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با وجود این همه دشمنی ها و توطئه ها در شرق و غرب، مانند جزیزه ای باثبات در یک دریای متلاطم است، اظهار داشت: نیروی انتظامی و سپاه به عنوان دو نیروی مکمل، امنیت را برای آحاد جامعه به ارمغان می آورند.

این مقام انتظامی، امنیت و احساس امنیت را بستر توسعه کشور در بخش های مختلف دانست و بیان داشت: امروز ایران اسلامی در سایه همکاری دستگاه های نظامی و انتظامی، قدرت برتر منطقه در زمینه دفاعی محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: بصیرت و دشمن شناسی رمز موفقیت در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است و افتخار بزرگ سپاه و ناجا خدمت به مردم و نظام اسلامی زیر پرچم ولایت است.

سرهنگ نوری فرید با اشاره به این که بحث تامین امنیت و آرامش در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: با مشارکت و تعامل سازنده می توان شاهد پایداری امنیت در جامعه باشیم چراکه ارتقاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و احساس امنیت، بستر توسعه کشور

امنیت و احساس امنیت، بستر توسعه کشور