مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-23بين الملل

نماینده احتمالی دولت بایدن در امور ایران کیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کاتن در صفحه خود در توییتر با این ادعا که اگرمالی بیاید مقامات ایرانی احساس خوش شانسی می کنند ، افزود: - تام کاتن سناتور جمهوری خواه از احتمال تعیین رابرت مالی به عنوان نماینده ویژه دولت بایدن در امور ایران ابراز نگرانی کرد و او را همدل با ایران و دشمن اسراییل خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کاتن در صفحه خود در توییتر با این ادعا که اگرمالی بیاید مقامات ایرانی احساس خوش شانسی می کنند ، افزود: مالی از نیروهای امنیتی دولت باراک اوباما است و دو سال پیش هم با ظریف در نیویورک دیدار کرده است.

این یکی از آخرین واکنش های معنادار و زودهنگام به احتمال برگزیده شدن رابرت مالی به عنوان نماینده ویژه دولت جدید آمریکا درامور ایران است .

این سناتور جمهوری خواه گفت: انتصاب افراطی هایی چون مالی دروغ همه سخنان رییس جمهوری بایدن و تونی بلینکن(وزیر خارجه پیشنهادی بایدن) برای وحدت آمریکایی ها را نشان می دهد.

اما برخلاف سناتور کاتن ، ایلان گلدنبرگ مدیر اجرایی مرکز امنیت آمریکای جدید تاکید دارد که در صورت انتصاب رابرت مالی به عنوان نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، طرف آمریکایی خوش شانس خواهد بود که مالی این مسئولیت را برعهده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده احتمالی دولت بایدن در امور ایران کیست؟

نماینده احتمالی دولت بایدن در امور ایران کیست؟