مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:352021-01-23اقتصادي

صادرات بیش از یک میلیون تن کالا از پایانه های مرزی سیستان وبلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و 197 هزار و 283 تن کالا توسط 51 هزار و 85 دستگاه کامیون در سالجاری از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه به کشورهای افغانستان و پاکستان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار کرد: 654 هزار و 513 تن از مجموع کالاهای صادراتی این استان سهم پایانه مرزی میلک و 542 هزار و 770 تن نیز سهم پایانه مرزی میرجاوه است.

وی با اشاره به اهمیت مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه گفت: این اداره کل به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های فرهنگی و دینی میان مردم دو سوی مرز و رونق بخشیدن به روابط دیرینه تجاری این استان با کشورهای افغاستان و پاکستان، اجرای پروژه توسعه محوطه پایانه مرزی میلک و گسترش سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه را مورد توجه ویژه قرار داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان حجم واردات از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه را در این مدت 54 هزار و 28 تن کالا عنوان کرد و افزود: 510 هزار و 425 تن کالا توسط 22 هزار و 289 دستگاه کامیون در مرزهای استان ترانزیت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از یک میلیون تن کالا از پایانه های مرزی سیستان وبلوچستان

صادرات بیش از یک میلیون تن کالا از پایانه های مرزی سیستان وبلوچستان