مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:352021-01-23سياسي

توزیع 600 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار


مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جزییات و نحوه پیوستن مردم به پویش ملی مشق احسان را اعلام کرد و گفت: تا کنون بیش از 600 هزار بسته اقلام لوازم التحریر تهیه و در اختیار دانش آموزان مناطق کم برخوردار قرار گرفته است.

- مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جزییات و نحوه پیوستن مردم به پویش ملی مشق احسان را اعلام کرد و گفت: تا کنون بیش از 600 هزار بسته اقلام لوازم التحریر تهیه و در اختیار دانش آموزان مناطق کم برخوردار قرار گرفته است.

سعید سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، به تبیین جزییات پویش ملی مشق احسان پرداخت و اظهار کرد: پویش ملی مشق احسان، حرکت کم نظیر تامین نوشت افزار و لوازم مدرسه برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار بوده است.

وی افزود: این پویش تا کنون سومین دوره متوالی اش را سپری کرده و به همت ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری گروه های جهادی و خیرین این اقلام تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.

وی با بیان اینکه در پویش مشق احسان که تا کنون سه دوره برگزار شده، بیش از 600 هزار بسته اقلام لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان مناطق کم برخوردار سراسر کشور قرار گرفته است گفت: این بسته شامل لوازم التحریر، نوشت افزار، دفتر، دفترچه، کیف، قلم و سایر وسایل مورد نیاز دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 600 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار

توزیع 600 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار