مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:252021-01-23اقتصادي

تصادفات جاده ای فارس بر مدار کاهش


تصادف، یکی از دلایل اصلی مرگ و میر و نقاط پرتصادف در راه های شهری و بین شهری همواره به عنوان عامل اصلی تصادف محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سالانه تصادفات بسیاری در سطح استان رخ می دهد و خانواده های بسیاری داغدار عزیزان شان می شوند، فرهنگ صحیح رانندگی در کنار ایمن سازی جاده ها بدون شک مهم ترین اقداماتی است که می توان به وسیله آن ها امار تصادفات را کاهش داد.

  بنا به گفته مسئولان، اقدامات بسیاری در راستای کاهش امار تصادفات و برجسته سازی نقاط پرتصادف در استان انجام شده است که البته کافی نیست و باید این روند با سرعت بیشتری پیش رود تا شاهد کاهش بیشتر امار تصادفات باشیم، در این میان، آموزش بیش از پیش فرهنگ ترافیک و رانندگی نیز به همان میزان حائز اهمیت است.

همواره شنیده می شود که فارس به عنوان یکی از نقاط پرتصادف در سطح کشور مطرح می شود، اما باید دید با توجه به گستردگی استان و طول راه ها و همچنین میزان تردد در جاده ها، این تعبیر صحیحی است یا خیر؟ رییس پلیس راه شمال فارس، با تاکید بر این نکته، به خبرنگار فارس گفت: در استان فارس، بیشترین طول راه ها را در سطح کشور داریم و لذا برای براورد حادثه خیز بودن توجه به مولفه های دیگر نیز ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات جاده ای فارس بر مدار کاهش

تصادفات جاده ای فارس بر مدار کاهش