مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:102021-01-23ورزشي

چرا شهاب زاهدی مهم شده است؟


برای فوتبال ایران که چند مهاجم سرشناس و شاخص دارد که به عنوان لژیونر در تیم های به نسبت مطرح اروپایی بازی می کنند، شاید نام شهاب زاهدی چندان به چشم نیاید؛ - برای فوتبال ایران که چند مهاجم سرشناس و شاخص دارد که به عنوان لژیونر در تیم های به نسبت مطرح اروپایی بازی می کنند، شاید نام شهاب زاهدی چندان به چشم نیاید؛ مهاجم 25ساله ملایری که بر خلاف بقیه لژیونرهای ایرانی، راه چندان ساده ای برای مطرح شدن در فوتبال در پیش نگرفته است، حالا بیش از هر زمان دیگری در فوتبال ایران شناخته شده و به نظر می رسد روند شهرتش در ماه های آتی سیر صعودی به خود بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق در ادامه نوشت: شهاب این شهرت نصفه ونیمه ای را که به دست آورده، از گل زنی در لیگ های سخت اروپایی از جمله ایسلند و اوکراین دارد! بر خلاف عده زیادی از بازیکنان ایرانی که برای رسیدن به موفقیت انتخاب های ساده تری می کنند (از حضور در ترکیه گرفته تا قطر)، شهاب زاهدی از همان ابتدا با انتخاب های عجیب وغریبی که داشته خودش را به چالش کشیده؛ چالشی که حالا آمار نشان می دهد جواب داده است و او دیگر یک مهاجم ناشناخته در فوتبال ایران نیست.

با این حال با توجه به درخشش فوق العاده مهدی طارمی در پورتو و سردار آزمون در زنیت هنوز هم سخت است که شهاب شانسی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شهاب زاهدی مهم شده است؟

چرا شهاب زاهدی مهم شده است؟