مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:002021-01-23اقتصادي

پرداخت 66 فقره تسهیلات به واحدهای صنعتی _ تولیدی آذربایجان غربی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از پرداخت 44 فقره تسهیلات به واحدهای مشکل دار استان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از پرداخت 44 فقره تسهیلات به واحدهای مشکل دار استان خبرداد.

غلامرضا بابایی در گفت و گو با ایسنا گفت: طی سال جاری 74 واحد صنعتی که بنا به دلایلی راکد شده بودند به چرخه تولید بازگشتند که با ورود به چرخه تولید این واحد های صنعتی و تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای 873 نفر مهیا شد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: طی 9 ماهه نخست سال جاری 22 فقره تسهیلات از محل رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی به مبلغ 820 میلیارد ریال پرداخت شده است.

بابایی عنوان کرد: جهت تأمین و رفع مشکلات مالی مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی علاوه بر پرداخت تسهیلات از محل رونق تولید، 44 فقره تسهیلات نیز به مبلغ بیش از 1187 میلیارد ریال به واحدهای مشکل دار پرداخت شده است.

وی یادآور شد: علاوه بر پرداخت تسهیلات برای راه اندازی و یا افزایش تولید واحدهای مشکل دار، دیگر مشکلات تعداد زیادی از این واحدها که در رابطه با دستگاه های اجرایی بود از جمله مشکلات بیمه ای، مالیاتی، تأمین مواد اولیه، بدهی های معوق بانکی و غیره نیز در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 66 فقره تسهیلات به واحدهای صنعتی _ تولیدی آذربایجان غربی

پرداخت 66 فقره تسهیلات به واحدهای صنعتی _ تولیدی آذربایجان غربی