مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-23سياسي

مقابله با کرونا با شعارنویسی/جهادگران رحمانی در محراب خدمت


گروه جهادی شهید آیت الله مدنی در یک اقدام ابتکاری و جدید و برای آگاه سازی عموم شهروندان برای مقابله با کرونا به شعارنویسی روی زمین اقدام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از تبریز، معصومه درخشان- جوانان جهادی در همه حال گوش به فرمان کرونا ، اعضای گروه جهادی شهید آیت الله مدنی(ره) تبریز هم گرد هم آمده و در یک اقدام ابتکاری و جدید با شعارنویسی روی زمین، درصدد برآمدند نسبت به رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پیام های هشداردهنده ای را به عموم شهروندان اطلاع رسانی کنند.

  شعارنویسی کرونایی با کلیشه ها حجت رستم پور، طلبه جهادی گروه جهادی شهید آیت الله مدنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز درباره چگونگی آغاز این طرح گفت: گروه جهادی شهید آیت الله مدنی (ره) بعد از دستور اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ورود دوباره نیروهای جوان مومن صالح به عرصه مبارزه با کرونا، بار دیگر کنار هم جمع شده و اقداماتی را که قابلیت اجرایی داشتند را بررسی کردند.

وی ادامه دهد: تصمیم بر این شد که علاوه بر اینکه دوباره در بحث ضد عفونی فعال می شویم، یک ابتکار جدید به کار بگیریم و آن هم شعارنویسی روی زمین بود.

این فعال اجتماعی افزود: کلیشه هایی را با شعارهای اقناعی برای متقاعد کردن همشهریان عزیزمان نسبت به جدی گرفتن کرونا و تاکید بر استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با کرونا با شعارنویسی/جهادگران رحمانی در محراب خدمت

مقابله با کرونا با شعارنویسی/جهادگران رحمانی در محراب خدمت