مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 04:502021-01-23سياسي

استخدام حسابدار در شرکت های بزرگ ایران


حسابداری و کار در حوزه حساب و کتاب و مالی همیشه در تمام شرکت ها و سازمان ها خواهان داشته است و نمی توان هیچ شرکتی را بدون حضور افراد تحصیل کرده در این حوزه تصور کرد.

ممکن است تا به امروز فکر می کردید که کار در شرکت های بزرگ به عنوان حسابدار نیاز به پارتی دارد و نمی توانید برای این شرکت ها رزومه بدهید و درخواست همکاری ارسال کنید.

اما این تصور اشتباه است و خوب است بدانید که شرکت های بزرگ همیشه به دنبال افرادی هستند که قابل باشند و توانایی بالایی در امر مالی و حسابداری داشته باشند.

در حال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ در بخش حسابداری و مالی خود به دنبال شما هستند تا همکاری با شما را آغاز و مسئولیت مالی و رسیدگی به حساب های شرکت را به شما بسپارند.

در این مقاله قصد داریم تا این خبر را اعلام کنیم که شرکت های بزرگ نظیر دیوار به دنبال حسابدار هستند و شما می توانید برای آنها رزومه ارسال کنید.

برای این کار کافی است به ایران تلنت مراجعه کنید، آگهی شغلی حسابداری این شرکت ها را مشاهده کنید، بیشتر با این شرکت ها آشنا شوید، مهارت ها و پیش نیازهای آنها برای استخدام حسابدار را بررسی کنید و در نهایت رزومه خود را بدون هیچ دردسری و به صورت آنلاین برای آنها ارسال کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام حسابدار در شرکت های بزرگ ایران

استخدام حسابدار در شرکت های بزرگ ایران