مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 04:402021-01-23سياسي

جوکار: اقدام اساسی برای کنترل آلودگی هوا صورت نگرفته است


رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که متاسفانه در نگاه دستگاه های نظارتی بحث کنترل آلودگی هوا دورمانده و ما هیچ وقت در پی آن نبودیم که نقشه راه خود را تغییر داده و مسیر توسعه را به گونه ای طی کنیم که کمتر دچار این معضل شویم.

- رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که متاسفانه در نگاه دستگاه های نظارتی بحث کنترل آلودگی هوا دورمانده و ما هیچ وقت در پی آن نبودیم که نقشه راه خود را تغییر داده و مسیر توسعه را به گونه ای طی کنیم که کمتر دچار این معضل شویم.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت اهتمام تمام بخش ها برای کنترل آلودگی هوا در سطح کشور، بیان کرد: در بحث کنترل آلودگی هوا یک نکته اساسی وجود دارد و آن این است که ما توجه کافی به علل و عوامل اصلی آلایندگی نمی کنیم.

متاسفانه خیلی از وقت ها به صورت عادی و طبیعی با موضوع آلودگی هوا برخورد کرده و به دنبال پیگیری عوامل موثر و رفع آن ها نیستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه علی رغم اینکه سالانه این معضل هزینه زیادی را بر دوش کشور گذاشته و حتی بخشی از بودجه برای رفع این معضل اختصاص می یابد، اما از آنجا که کار علمی و کارشناسی در این حوزه صورت نمی گیرد ما در کنترل آن چندان موفق نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: اقدام اساسی برای کنترل آلودگی هوا صورت نگرفته است

جوکار: اقدام اساسی برای کنترل آلودگی هوا صورت نگرفته است