مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-23ورزشي

صعود بانوان ذوب آهن به صدر جدول لیگ فوتبال/ بانوی فوتسالیست اصفهانی لژیونر شد


پیروزی ذوب آهن و شکست سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان و حضور بانوی فوتسالیست اصفهانی در لیگ عراق از مهم ترین رویدادهای ورزشی استان در روز گذشته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پیروزی ذوب آهن و شکست سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان، شکست نامی نو در لیگ برتر بسکتبال بانوان و برد سپاهان در هفته اول و دوم لیگ تیراندازی تپانچه از مهم ترین اخبار ورزشی اصفهان در روز گذشته بود.

پیروزی ذوب آهن و شکست سپاهان در لیگ فوتبال بانوان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان دیروز 5 دیدار برگزار شد که در اصفهان تیم ذوب آهن میزبان همیاری ارومیه بود و موفق شد با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی برسد؛ سبز پوشان با این برد 14 امتیازی شدند و به صدر جدول گروه یک رفتند.

در دیگر دیدار روز گذشته تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان به مصاف شهرداری بم رفت که این دیدار 6 امتیازی در نهایت با شکست یک بر صفر سپاهان همراه شد تا طلایی پوشان 13 امتیازی باقی مانده و به رده سوم جدول گروه یک سقوط کنند.

پیروزی سپاهان در هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تپانچه بادی آقایان با حضور 8 تیم پیگیری شد که در هفته اول تیم فولاد مبارکه سپاهان مقابل شهرداری اردبیل به پیروزی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود بانوان ذوب آهن به صدر جدول لیگ فوتبال/ بانوی فوتسالیست اصفهانی لژیونر شد

صعود بانوان ذوب آهن به صدر جدول لیگ فوتبال/ بانوی فوتسالیست اصفهانی لژیونر شد