مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 03:352021-01-23پزشكي

سفر به کربلا با 666 دلار!


در حالی که سازمان حج و زیارت به عنوان متولی اعزام زائران به عتبات از اواخر سال گذشته هیچ زائر و کاروانی را به عراق اعزام نکرده است، برخی افراد سودجو با تبلیغاتی همچون سفر به کربلا با 666 دلار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفر به عتبات که سال گذشته با فراز و نشیب هایی همراه بود، اوایل اسفندماه به دلیل شیوع کرونا متوقف شد و هیچ زائری نه تنها به صورت هوایی، بلکه به صورت زمینی هم به عراق اعزام نشد.

اوایل به نظر می رسید که وضعیت سفر به عتبات تا نیمه بهار امسال مشخص و سفرهای زیارتی مجدد برقرار شوند.

حتی سازمان حج و زیارت با همکاری وزارت بهداشت و درمان، پروتکل های بهداشتی برای برقراری سفر به عتبات را تدوین کرد که در نخستین واکنش ها، استاندار نجف و کربلا به نپذیرفتن زائر خارجی اشاره کردند.

در آن زمان با تداوم کرونا و نبود درمان قطعی یا واکسن کرونا، همچنان مرزهای ایران و عراق بسته بود و امکان تشرف به عتبات وجود نداشت؛ تا جایی که حتی اربعین امسال زائران ایرانی توفیق تشرف به کربلا را نداشتند و اکنون حدود یک سال است که ایرانیان در حسرت زیارت حرم سیدالشهدا (ع) هستند.

در ماه های اخیر با وجود ممنوعیت سفر به عتبات، برخی از آژانس های گردشگری و افراد سودجو از احساسات عاشقان زیارت امام حسین (ع) که مدت ها در انتظار سفر به عتبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به کربلا با 666 دلار!

سفر به کربلا با 666 دلار!