مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 03:252021-01-23بين الملل

آمریکا بررسی مجدد درج نام انصارالله در فهرست تروریسم را آغاز کرد


وزارت امور خارجه آمریکا جمعه شب اعلام کرد که در نزدیک ترین زمان ممکن در اقدام دولت سابق این کشور مبنی بر درج انصارالله یمن به عنوان گروه تروریستی بازنگری خواهد کرد.

- آمریکا بررسی مجدد درج نام انصارالله در فهرست "تروریسم" را آغاز کرد وزارت امور خارجه آمریکا جمعه شب اعلام کرد که در نزدیک ترین زمان ممکن در اقدام دولت سابق این کشور مبنی بر درج "انصارالله" یمن به عنوان گروه "تروریستی " بازنگری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: وزارت خارجه در تلاش است تا هرچه سریعتر بازنگری در تصمیم طبقه بندی حوثی ها به عنوان تروریست را نهایی کند.

این مقام آمریکایی افزود: وزارت امور خارجه بررسی طبقه بندی حوثی ها به عنوان یک گروه تروریستی را آغاز کرده و برای پایان دادن به روند کار و تصمیم گیری تلاش می کند.

آنتونی بلینکن ، نامزد رییس جمهور ایالات متحده برای وزارت امور خارجه هفته گذشته متعهد شد در این باره بازنگری کند.

مقامات و گروه های امدادی سازمان ملل متحد بیم آن را دارند که این اقدام آمریکا در عملیات امدادرسانی در یمن اخلال ایجاد کند.

روز پنجشنبه گروه های حقوق بشری بار دیگر از آمریکا خواستند در این تصمیم مایک پمپئو ، وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده بازنگری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بررسی مجدد درج نام انصارالله در فهرست تروریسم را آغاز کرد

آمریکا بررسی مجدد درج نام انصارالله در فهرست تروریسم را آغاز کرد