مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 03:002021-01-22سياسي

دغدغه های «مامان ها» از ناگفته ها/ باباها را خیلی دست کم نگیرید!


عوامل «مامان ها» از ویژگی های این برنامه تلویزیونی در پرداخت به دغدغه های مادران در تربیت فرزند و غفلت از نقش پدرها سخن گفتند.

- عوامل مامان ها از ویژگی های این برنامه تلویزیونی در پرداخت به دغدغه های مادران در تربیت فرزند و غفلت از نقش پدرها سخن گفتند.

خبرگزاری مهر حضور یافتند که بخش اول آن پیش از این منتشر شد.

مشروح قسمت دوم و پایانی این نشست را در زیر می خوانید: * به عنوان سردبیر برنامه مامان ها فکر می کنید مهمترین نکته یا موضوعاتی که در برنامه سراغش رفتید و درباره آن حرف زده شد چه بود؟ سیدمیلاد ناظمی: خیلی از موضوعات مورد نظر ما دغدغه های روزمره ای بود که مادران با آنها درگیر هستند و در جهان ذهنی مادران خیلی مهم به نظر می آید.

مثلاً یکی از سوالات ما از مادران در جلسات گزینش این بود که چه مساله ای نسبت به بچه ها آنها را عصبی می کند؟ سوالاتمان را همین قدر کاربردی مطرح می کردیم و اصلاً سراغ سوالات کلی از این قبیل که دغدغه یا نظر مادری درباره تربیت کودکش چیست نمی رفتیم.

درنتیجه جواب هایی کاربردی هم می گرفتیم و درواقع مهمترین محور برنامه همین سوالات روزمره و ساده ای بود که برای مادران ایجاد می شد.

* قبل از برنامه سوالات یا موضوعات را با مهمان چک می کنید؟ یا تذکر مشخصی داشتید که هم مادران راحت و صمیمی باشند و هم وارد بحث های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های «مامان ها» از ناگفته ها/ باباها را خیلی دست کم نگیرید!

دغدغه های «مامان ها» از ناگفته ها/ باباها را خیلی دست کم نگیرید!