مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 23:052021-01-22بين الملل

کاخ سفید: دولت بایدن توافق امضا شده با طالبان را بازنگری خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که جک سالیوان مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا به همتای افغان خود گفته که واشنگتن توافقی را که در فوریه 2020 با طالبان امضا کرده است، - مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا گفت که همتای افغان خود را در جریان تصمیم واشنگتن برای بازنگری توافق امضا شده با طالبان در تاریخ فوریه 2020 قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که جک سالیوان مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا به همتای افغان خود گفته که واشنگتن توافقی را که در فوریه 2020 با طالبان امضا کرده است، مورد بازنگری قرار خواهد داد.

پیشتر منابع وابسته به طرف های درگیر در افغانستان گفته بودند که مذاکره کنندگان منتظر تحلیف بایدن هستند تا ببینند وی به جدول زمانی تعیین شده ترامپ برای خروج نیروهای آمریکایی پایبند خواهند بود یا خیر.

یک مذاکره کننده طالبان به خبرگزاری رویترز گفت که ما منتظر دولت جدید آمریکا و سیاست های آن در قبال افغانستان و میزان پایبندی یا عدم پایبندی آنها به توافق صلح هستیم .

وی افزود: اگر آنها به تعهدات خود درباره عقب نشینی نیروهای خود طبق توافق امضا شده عمل نکنند، آنگاه مجبور خواهیم شد تصمیمات دشورای را برای استقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: دولت بایدن توافق امضا شده با طالبان را بازنگری خواهد کرد

کاخ سفید: دولت بایدن توافق امضا شده با طالبان را بازنگری خواهد کرد