مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 21:252021-01-22سياسي

بیانیه شبکه 4 سیما درباره توهین مهمان برنامه این شبکه به رییس جمهور


شبکه 4 سیما بدنبال اظهارات سخیف یک معمم علیه رییس جمهور بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: گفتگو میراث بزرگان اندیشه و تنها ابزار اصلاح و پیش برد جامعه است و بر همگان، خصوصا اصحاب قلم و اندیشه، واجب است تا از گفتگو و آداب آن مراقبت کنند.

اتفاق ناخوشایندی که توسط مهمان برنامه زاویه و بر خلاف رویه این برنامه رخ داد، مخالف صریح فرمایشات رهبری مبنی بر حفظ حرمت مسئولین نظام بود و با سیاست های کلی شبکه چهار، مبنی بر توسعهٔ ادب و آداب گفتگو، در تضاد کامل قرار داشت.

به همین منظور شبکه چهار وظیفه خود می داند که از سخنان نادرست مهمان برنامه تبری جوید و صراحتاً آن را مخالف اهداف رسانه ملی و نیز شبکه چهار سیما در توسعه گفتگوی مومنانه، منصفانه و مودبانه می داند.

امیدواریم دیگر شاهد چنین رفتارهایی از سوی مهمانان در برنامه های زنده نباشیم تا خدای ناکرده عرصه گفتگو تنگ تر نشود و شکافهای فکری و اجتماعی بیش از این نگردد.

در این میانه نکته مهم آنکه همان طور که بارها اعلام شده مسئولیت اظهار نظر مهمانان و کارشناسان برنامه زنده بر عهده خود آنهاست همان چیزی که مجری برنامه به درستی و صراحتا در پایان برنامه بر آن تاکید کرد و مدیران و برنامه سازان پیش از برنامه همواره کارشناسان را به اتقان در سخنان ،رعایت انصاف، اخلاق، نقد سازنده و دلسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شبکه 4 سیما درباره توهین مهمان برنامه این شبکه به رییس جمهور

بیانیه شبکه 4 سیما درباره توهین مهمان برنامه این شبکه به رییس جمهور