مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 20:352021-01-22سياسي

طلبه ای که در 9 ماه فقر را در محله خود ریشه کن کرد+عکس


برای رفع مشکلات مردم به یک سال، 4 سال و حتی 8 سال نیاز نیست؛ اگر اهل کار و گره گشایی از مردم باشید، در چند ماه هم می شود، کار کرد؛ مانند حجت الاسلام خُرام، - خبرگزاری فارس ـ گروه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: آسیب های اجتماعی و مشکلات هر منطقه و محله با عزم و اراده مردم همان محله و با محوریت امام محله به راحتی می تواند حل و فصل شود.

اگر امام محله خود را فراتر از محیط مسجد بداند و قدم در مسیر حل معضلات و مشکلات مردم بگذارد با پشتوانه اعتمادی که میان مردم دارد، می تواند ظرفیت مالی و فیزیکی آن ها را هم به میدان آورد تا گره از کار مردم باز کند.

مانند حجت الاسلام سیدعبدالحمید خُرّام در شهرستان یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد که متولد سال 61 است و از سال 80 هم لباس طلبگی به تن کرده، اما یکجانشین نبوده و همواره در میدان عمل در حال کار و تبلیغ بوده است.

حجت الاسلام سیدعبدالحمید خُرّام امام محله در شهرستان یاسوج بهترین شیوه تبلیغ او بهترین شیوه برای تبلیغ دین را در خدمت به مردم دیده است.

برای همین در مدت 9 ماهی که به نجف آباد از توابع شهرستان یاسوج آمده، یک روز هم ننشسته و همواره دویده تا بتواند گرهی از کار مردم باز کند؛ تلاشی که موجب شده ارکان دیگر منطقه نیز پا به پای او بدوند و تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه ای که در 9 ماه فقر را در محله خود ریشه کن کرد+عکس

طلبه ای که در 9 ماه فقر را در محله خود ریشه کن کرد+عکس