مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 20:302021-01-22ورزشي

استقلال به دنبال کوبیدن میخِ «صدر»/ قلعه نویی در اندیشه بازگشت!


هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری دو دیدار مهم پیگیری می شود که در آن گل گهر میزبان تراکتور و استقلال برای کوبیدن میخ خود در صدر جدول به مصاف سایپا می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر روز شنبه با برگزاری دو دیدار مهم پیگیری می شود که در این دیدارها ابتدا گل گهر در سیرجان با تراکتور دیدار می کند و سپس استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا است.

گل گهر - تراکتور شاگردان امیر قلعه نویی که تا چندی پیش صدرنشین رقابتهای لیگ برتر بودند، حالا با یک بازی معوقه (مقابل پرسپولیس در سیرجان) 15 امتیازی و در رده هشتم جدول قرار دارند و تا حدودی از کورس بالای جدول فاصله گرفته اند.

آنها امروز میزبان تراکتور 16 امتیازی هستند که در رده چهارم قرار دارد و در صورت پیروزی در این بازی می توانند با 4 پله صعود، جای همین تراکتور را در رده چهارم بگیرند.

گل گهری ها در صورت پیروزی در این بازی نه تنها به رده چهارم می رسند، بلکه بار دیگر به جمع مدعیان این فصل باز خواهند گشت.

سرخ پوشان تبریز که با یک شکست سنگین خانگی مقابل استقلال به این دیدار آمده اند، به خوبی از قدرت خط حمله گل گهر مطلع هستند و آنها که صاحب یکی از خطوط دفاعی خوب این فصل هستند، باید تاب ایستادگی مقابل خط حمله زهراگین گل گهر را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال به دنبال کوبیدن میخِ «صدر»/ قلعه نویی در اندیشه بازگشت!

استقلال به دنبال کوبیدن میخِ «صدر»/ قلعه نویی در اندیشه بازگشت!