مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 20:202021-01-22اجتماعي

بازگشایی 186 راه روستایی در استان قزوین پس از برف و کولاک


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: با تلاش راهداران این استان 186 راه روستایی که به دلیل بارش برف سنگین بسته شده بود بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: با تلاش راهداران این استان 186 راه روستایی که به دلیل بارش برف سنگین بسته شده بود بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

جواد حق لطفی اظهار کرد: از اواخر روز چهارشنبه تا پنجشنبه اول بهمن بارش برف و وقوع کولاک 192 راه روستایی را بسته بود که بلافاصله پس از پایان بارش برف و فرونشست کولاک، راهداران انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی را در این راه ها آغاز کردند.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، وی با بیان اینکه بازگشایی 6 راه روستایی باقی مانده نیز فردا شنبه 4 بهمن انجام خواهد شد اضافه کرد: در حال حاضر تردد در تمام محورهای ارتباطی اصلی در استان جریان دارد اما در گردنه ها و ارتفاعات و مسیرهای روستایی با توجه به کاهش شدید دما و یخبندان عبور و مرور خودروها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

حق لطفی ادامه داد: در هنگام بارش برف و کولاک اولویت برف روبی به ترتیب با راه های شریانی و اصلی و سپس فرعی بوده و بازگشایی راه های روستایی تنها پس از فرونشستن کولاک قابل انجام است از این رو از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 186 راه روستایی در استان قزوین پس از برف و کولاک

بازگشایی 186 راه روستایی در استان قزوین پس از برف و کولاک