مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 18:002021-01-22فرهنگي

برگزیدگان سومین جشنواره ملی تئاتر آیات درخراسان شمالی انتخاب شدند


آیین پایانی سومین جشنواره تئاتر آیات جمعه شب در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار شد و برگزیدگان این رویداد فرهنگی هنری معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی آیین پایانی سومین جشنواره تئاتر آیات جمعه شب در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار شد و برگزیدگان این رویداد فرهنگی هنری معرفی شدند.

هیأت داوران متشکل از سعید اسدی، محمد حیدری و حسین مسافر آستانه در بخش بازیگری زن با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از سمیره بیگدلی برای بازی در نمایش برزخ اروی شاعره آتش از اصفهان قدردانی شد.

در این بخش هیأت داوران دیپلم افتخار را به آزاده حیدرزاده بازیگر نمایش برای عشق از خراسان شمالی اهدا کرد.

بر اساس این گزارش، در بخش بازیگری مرد نیز، لوح تقدیر و جایزه نقدی به کیوان حبیبی برای بازی در نمایش شمرکشی از قزوین و جایزه این بخش از سوی داوران شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به هاشم پور محمد بازیگر نمایش سپاسنامه هانیه و چند روایت متقاطع از کرمانشاه اهدا شد.

در ادامه این گزارش هیأت داوران در بخش طراحی صحنه هیچ اثری را انتخاب و اعلام نکرد و از سید محسن هاشمی طراح صحنه اثر نمایشی می خواستم ببوسمت باران گرفت از خراسان رضوی نیز با لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سومین جشنواره ملی تئاتر آیات درخراسان شمالی انتخاب شدند

برگزیدگان سومین جشنواره ملی تئاتر آیات درخراسان شمالی انتخاب شدند