مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 17:552021-01-22بين الملل

عملیات تروریستی بغداد نشان دهنده عدم تغییر سیاست آمریکا است


مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت عملیات تروریستی در بغداد آورده است: این رویداد خون بار نشان دهنده، عدم تغییر سیاست ها و اهداف آمریکا در منطقه غرب آسیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام تروریستی در بغداد، آورده است: این گونه رویدادهای خون بار پیام های گوناگونی را به همراه خود دارد که عدم تغییر سیاست ها و اهداف آمریکا در منطقه غرب آسیا یکی از آنهاست و امروز که خروج نیروهای اشغالگر از عراق به یک مطالبه عمومی تبدیل گردیده است، مزدوران نیابتی و جنایتکار تروریستی به وضوح نقش پیاده نظام و عروسک خیمه شب بازی را برای ایجاد جنگ، تفرقه، ناامنی، ترس و وحشت در عراق بازی می کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: دستان جنایتکار رژیم های خون ریز، سفاک و آدمکش، بار دیگر از آستین داعش بیرون آمد و خون تعدادی از انسان های مظلوم و بی گناه را در بغداد بر زمین ریخت.

این اقدامات تروریستی در برهه ای روی می دهد که دولت و ملت قهرمان عراق خواستار خروج نیروهای آمریکایی از این کشور شده اند و در مقابل، آمریکا که به دنبال تضمین و تثبیت حضور جنایتکارانه خود در منطقه است، اقدام به ترور جنایتکارانه سردار بزرگ مبارزه با تروریسم و داعش شهید سلیمانی که به تعبیر مقام معظم ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تروریستی بغداد نشان دهنده عدم تغییر سیاست آمریکا است

عملیات تروریستی بغداد نشان دهنده عدم تغییر سیاست آمریکا است