مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-22سياسي

مجلس شورای اسلامی آماده همکاری با عراق برای ایجاد بستر قانونی مبارزه با تروریسم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی حملات انفجاری در مرکز شهر بغداد که کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد غیرنظامی را در پی داشت، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به محمد الحلبوسی رییس مجلس عراق با محکوم کردن این اقدام تروریستی .

- در پی عملیات تروریستی در مرکز بغداد، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتای عراقی از آمادگی برای همکاری با پارلمان عراق به منظور ایجاد بستر قانونی مبارزه با تروریسم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی حملات انفجاری در مرکز شهر بغداد که کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد غیرنظامی را در پی داشت، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به محمد الحلبوسی رییس مجلس عراق با محکوم کردن این اقدام تروریستی بر تداوم همکاری و حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در مبارزه با گروه های تروریستی تأکید کرد.

متن پیام رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس پارلمان عراق به شرح ذیل است: با نهایت تاسف و تاثر خبر اقدام تروریستی در بغداد و جان باختن و مجروح شدن تعدادی از شهروندان بغداد را دریافت کردم.

اینجانب ضمن محکومیت شدید اینگونه اقدامات تروریستی و ضد بشری، از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان رحمت و مغفرت، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس شورای اسلامی آماده همکاری با عراق برای ایجاد بستر قانونی مبارزه با تروریسم

مجلس شورای اسلامی آماده همکاری با عراق برای ایجاد بستر قانونی مبارزه با تروریسم