مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 16:152021-01-22اقتصادي

جریمه 5 فروشگاه زنجیر ه ای متخلف در شهرستان قرچک


در بازرسی های صورت گرفته از فروشگاه های زنجیره ای، 5 فروشگاه که تخلف گران فروشی و احتکار داشتند با 37 میلیون ریال جریمه روبه رو شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهنام میرزایی در خصوص تخلفات رخ داده در فروشگاه های زنجیره ای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی بازرسی های دوره ای و بررسی گزارشات مردمی ثبت شده در سامانه 124 از 12 فروشگاه زنجیره ای بازرسی به عمل آمد که 5 فروشگاه زنجیره ای  متخلف شناسایی شدند.

وی گفت: در بازرسی های صورت گرفته عمده تخلفات صورت گرفته از قبیل گران فروشی، احتکار اجناس و کالاهای یارانه ای از قبیل برنج و روغن بوده که به اثبات رسیده است.

رییس اداره صمت شهرستان قرچک افزود: در حال حاضر در شهرستان قرچک 26 فروشگاه زنجیره ای وجود دارد که بعضی از آن ها اقدام به فروش اجباری کالا را نیز داشتند که به آن ها اخطارهایی نیز داده شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از 5 فروشگاه زنجیره ای متخلف توسط بازرسان بیش از 37 میلیون و 533 هزار ریال جریمه صادر و  به اداره تعزیرات حکومتی جهت اجرای حکم ارجاع داده شد.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به جلساتی که در فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت  تشکیل شد، فروشگاه های زنجیره سطح شهرستان نیز باید اجناس یارانه ای خود را به اداره صمت اعلام کنند تا به مردم اطلاع رسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 5 فروشگاه زنجیر ه ای متخلف در شهرستان قرچک

جریمه 5 فروشگاه زنجیر ه ای متخلف در شهرستان قرچک