مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 16:102021-01-22ورزشي

با آنالیز حریف به برتری رسیدیم/استراتژی نامی نو جوانگرایی است


با آنالیزی که از حریف به دست آوردیم در نیمه دوم به بازی برگشته و در نهایت پیروز میدان شدیم.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال نامی نو گفت: با آنالیزی که از حریف به دست آوردیم در نیمه دوم به بازی برگشته و در نهایت پیروز میدان شدیم.

مهناز آشتیانی امروز (جمعه، سوم بهمن ماه) پس از برد 6 بر صفر تیمش در مقابل رودان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهارکرد: با توجه به اینکه تیم رودان امسال از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده است، حریف ناشناخته ای برای ما بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هرچند یک بر صفر از حریف عقب افتادیم، اما در ادامه به بازی برگشتیم و نیمه اول بازی را 2 بر یک تمام کردیم، بین دو نیمه با آنالیزی که از تیم به دست آوردیم و صحبت هایی که با بازیکنان انجام شد نیمه دوم گل های بیشتری زدیم و 6 بر یک پیروز شدیم.

سرمربی تیم نامی نو تصریح کرد: خوشبختانه در این بازی توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و عملکرد بازیکنان و به ویژه گلر ما در این بازی مشهود بود.

تیم رودان با توجه به اینکه اولین تجربه لیگ برتری را دارند خوب بودند و حریف دست و پا بسته ای مقابل ما نبودند و قطعا در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

آشتیانی گفت: نامی نو امسال با استراتژی جدیدی در لیگ شرکت کرده و میانگین سنی بازیکنان پایین است و جوانگرایی کردیم، بنابرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با آنالیز حریف به برتری رسیدیم/استراتژی نامی نو جوانگرایی است

با آنالیز حریف به برتری رسیدیم/استراتژی نامی نو جوانگرایی است