مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-22سياسي

تشبیه مجلس یازدهم به دولت احمدی نژاد


رییس کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم گفت: دنیا برای ایران دیپلماسی را انتخاب کرده است و در این شرایط نباید وقت را تلف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حشمت الله فلاحت پیشه، رییس کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم با بیان اینکه روابط کشورهای دنیا و ایران در دوره پساترامپ به سمت تقویت دیپلماسی می رود، گفت: در شرایطی که کشورها به دنبال تقویت دیپلمات های خود هستند تا در این راستا منافع کشورشان را تامین کنند، ما مسیر معکوس را در پیش گرفته ایم و عده ای بجای تقویت دیپلماسی کشور به دنبال حذف آن هستند.

نماینده سابق مجلس بیان کرد: فرمان های متعددی از سوی جوبایدن بعد از مراسم تحلیف داده شد و بسیاری از سازوکارهای دیپلماسی جهان را فعال می کند.

رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در دوره ترامپ تلاش کردند از سیاست های وی علیه ایران استفاده کنند و برای پیروزی او موضع گیری های داشتند، اما در شرایط کنونی و با شکست ترامپ به دنبال نقاط مشترکی هستند تا با دولت جوبایدن ارتباط برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی موضع گیری اخیر مجلس در قبال محمد جواد ظریف تقویت دیپلماسی نیست و باعث تضعیف دیپلماسی می شود.

این استاد دانشگاه گفت: سؤال از وزرا حق طبیعی مجلس است و مجلس حق دارد با توجه به وظایف اعضای کابینه دولت از آنها سؤال بپرسد، اما نظارت مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشبیه مجلس یازدهم به دولت احمدی نژاد

تشبیه مجلس یازدهم به دولت احمدی نژاد