مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-22سياسي

پایان 110 فعالیت پژوهشی قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران


رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از به سرانجام رسیدن 110 فعالیت پژوهشی قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی و در دست انجام بودن 100 فعالیت پژوهشی دیگر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در صد و چهاردهمین جلسه شورای پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، فعالیت های قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی با حضور رییس این پژوهشگاه، رییس قطب مذکور و رؤسای میزهای مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: از سال 1394 تاکنون برای حل مسائل پنج گانه قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران 110 فعالیت پژوهشی به سرانجام رسیده است و 100 فعالیت نیز در دست تحقیق می باشد.

وی گفت: برای حل مسائل تعمیق اندیشه ولایت فقیه در حوزه های علمیه و ارتقا کارآمدی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران در میز نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران، تاکنون 57 فعالیت به سرانجام رسیده است و 43 فعالیت نیز در دست تحقیق می باشد.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: برای حل مسائل فقدان نظریه جامع عدالت در جمهوری اسلامی ایران و ضعف روحانیت و حوزه در امداد فرهنگی در میز مسائل اجتماعی اسلام و ایران، تاکنون 17 فعالیت به سران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان 110 فعالیت پژوهشی قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران

پایان 110 فعالیت پژوهشی قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران