مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-22اقتصادي

سازمان راهداری مشتری 200 دستگاه از ماشین آلات هپکو است


معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن تجارت گفت: دولت مصمم است که هر جا امکان تولید داخل وجود دارد از واردات کالاها و محصولات جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهدی صادقی نیارکی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از شرکت هپکو اراک ابراز داشت: شرکت پیش از این با مشکل مالکیت مواجه بود که با پیگیری های انجام شده حل شد و امید است بدهی انباشته شرکت به عنوان دومین معضل بزرگ موجود در آن نیز با برنامه ریزی های انجام شده رفع شود.

واردات ماشین آلات دسته دوم راهسازی ممنوع شد وی اضافه کرد: پیش از این واردات ماشین آلات دسته دوم راهسازی بلامانع بود که بر اساس ماده 109 و 110 قانون امور معادن از سال گذشته ممنوع شد.

صادقی نیارکی اظهار داشت: عقد تولید زیر کلید شرکت، یکی از موضوعات مورد بحث است و لازم به توضیح می باشد بر اساس آن، بانک می تواند اقدام به مهیا سازی سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی و فعالان اقتصادی نماید.

وی افزود: در همین راستا شرکت هپکو می تواند از مساعدت یکی از بانک های زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی یا وزارت کار بهره مند شود.

سازمان راهداری کشور متقاضی خرید 200 دستگاه ماشین آلات تولیدی از هپکو است به گفته معاون امور صنایع وزارت صمت همین که سازمان راهداری کشور متقاضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان راهداری مشتری 200 دستگاه از ماشین آلات هپکو است

سازمان راهداری مشتری 200 دستگاه از ماشین آلات هپکو است