مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-22سياسي

امکان فعالیت احزاب قانونی باید فراهم باشد


فرماندار شهرستان شیراز تاکید کرد که برای باید برای همه احزاب با سلایق مختلف، تا مادامی که در چارچوب قانون عمل میکنند، عرصه حضور و رقابت سالم فراهم شود.

- ایسنا/فارس فرماندار شهرستان شیراز تاکید کرد که برای باید برای همه احزاب با سلایق مختلف، تا مادامی که در چارچوب قانون عمل میکنند، عرصه حضور و رقابت سالم فراهم شود.

محمدرضا امیری در دیدار رییس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان و دبیر سازمان دیده بان شفافیت و عدالت فارس عملکرد دولت در برگزاری انتخابات های سال های اخیر از جمله انتخابات اسفند 98 علیرغم وجود حوادث و بحران های متعدد را خوب ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری شیراز، امیری بر ایجاد فضای رقابتی سالم در انتخابات پیش رو تاکید و خاطرنشان کرد: باید برای همه احزاب با سلایق مختلف تا مادامی که در چارچوب قانون حرکت می کنند، عرصه حضور فعال در جامعه فراهم شود.

امیری یادآور شد: ما قرار نیست اصلح را انتخاب کنیم، نقش ما بررسی وضعیت داوطلبین و تطبیق آن با قانون و معرفی به مردم است و این مردم هستند که اصلح را انتخاب خواهند کرد.

فرماندار شیراز در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای با نشاط سیاسی، افزود: دولت با مجموعه دست اندرکاران انتخابات در حوزه اجرایی، نظارتی و امنیتی، سلامت و امنیت انتخابات را تضمین می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان فعالیت احزاب قانونی باید فراهم باشد

امکان فعالیت احزاب قانونی باید فراهم باشد