مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-22سياسي

دشمنان، قم هراسی و ایران هراسی را دامن زده اند


قم در کشف، پیشگیری و مبارزه با کرونا پیشگام بوده و مردم قم، طلاب، گروه های جهادی در کنار سپاه سلامت کمک کردند و مردم قم یک چهره عقلانی به اسلام نشان داد.

- ایسنا/قم امام جمعه قم بیان کرد: قم در کشف، پیشگیری و مبارزه با کرونا پیشگام بوده و مردم قم، طلاب، گروه های جهادی در کنار سپاه سلامت کمک کردند و مردم قم یک چهره عقلانی به اسلام نشان داد.

آیت الله اعرافی در خطبه اول نماز جمعه این هفته قم عنوان کرد: محبت، دوستی و مهرورزی اصل مهم و مشهوری در تربیت فرزندان است که توجه اسلام وروایات به زوایا این امر جالب است.

وی ادامه داد: انسان نیاز های گوناگون جسمی، روحی و.

گوناگونی دارد که نیاز به مهر و دوستی رشته ای است که انسان ها را به هم پیوند میدهد وجامعه انسانی را از جامعه حیوانی جدا می کند.

وی با اشاره براینکه کانون مهرورزی، مهر انسان به خدا است، بیان کرد: این محبت شعاع های مختلفی دارد که یک محبت مهم، محبت و دوستی به فرزندان است؛ انسان در همه دوران زندگی نیاز به محبت دارد اما این احساس در کودک و نوجوان در اوج قرار دارد که این هم در آیات ذکر شده و هم علم بشر ان را ثابت کرده است.

آیت الله اعرافی افزود: اگر این نیاز به درستی و در مسیرصحیح پاسخ داده نشود مشکلات و فسادهای فراوانی را به وجود می آورد و اگر خانه ای از محبت خالی شد باید منتظر اسیب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان، قم هراسی و ایران هراسی را دامن زده اند

دشمنان، قم هراسی و ایران هراسی را دامن زده اند