مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-22سياسي

بارانداز ریلی اردبیل را از بن بست خارج می کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: راه اندازی مرکز لجستیک خط آهن پارس آباد مغان سبب خارج شدن استان از بن بست ریلی می شود.

- آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: جای خوشحالی است که بعد از مذاکره فراوان بین استاندار اردبیل از طرف جمهوری اسلامی ایران و شرکت راه آهن جمهوری آذربایجان، توافقنامه راه اندازی مرکز لجستیک خط آهن پارس آباد مغان در استان اردبیل امضاء شد.

وی خاطرنشان کرد: این بارانداز و مرکز لجستیک فوائد زیادی برای اردبیل دارد به طوری که اتصال به خط آهن آذربایجان و ورود به بازار کشورهای آسیای میانه و قفقاز و روسیه، ایجاد زمینه سرمایه گذاری بسیار بالا در مغان و اردبیل با توجه به وجود وسیله ارزان برای صادرات کالا و تسهیل در صادرات محصولات بزرگترین گل خانه کشور و تولیدات دیگر مناطق استان از جمله این فواید است.

امام جمعه اردبیل همچنین به توجیه دار شدن ایجاد مناطق آزاد و توجیه دار شدن راه آهن اردبیل به پارس آباد نیز اشاره کرد و گفت: فراهم شدن زمینه اشتغال بسیار خوب در منطقه شمال استان از دیگر فواید اجرای این بارانداز در اردبیل است که مسؤلان استانی مصمم هستند مراحل تملک و طراحی را امسال به اتمام و احداث آن را در سال 1399 به انجام برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارانداز ریلی اردبیل را از بن بست خارج می کند

بارانداز ریلی اردبیل را از بن بست خارج می کند