مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-22اقتصادي

دولت در بازار بورس باید به مردم تضمین دهد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: دولت در بازار بورس باید به مردم تضمین دهد که اصل پول آنان دچار مشکل نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز متذکر شد: استان فارس در کشور سرآمد در حوزه های پیشگیری و درمان است وجوانان استان فارس توانسته اند با رعایت مسائل بهداشتی زمینه کنترل این بیماری را فراهم کنند.

امام جمعه شیراز در خصوص بازار بورس نیز عنوان کرد: در خصوص بازار بورس اصل معاملات بورس حلال است اگر شرکتی بدون فعالیت نسبت به ربا خواری اقدام کنند باید نسبت به جلوگیری از فعالیت این شرکت در بازار بورس اقدام شود اما اگر شرکتی در حال فعالیت است می توان نسبت به خرید و فروش سهام از این شرکت ها اقدام نمود.

او ادامه داد: یکی از تضمین هایی که دولت باید به مردم در موضوع بورس دهد این است که باید اصل پول مردم را بدون خطر به آنان باز گردد در اصل سرمایه مردم وارد نشود.

آیت الله دژکام متذکر شد: قرآن و برنامه ریزی قرآنی باید در تمامی عرصه های انقلابی وجود داشته باشد و برنامه ریزان انقلاب اسلامی نیز باید توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند.

وی با اشاره به ایام فاطمیه بیان کرد: یکی از ویژگی های جامعه اسلامی هدایت پذیر از ائمه اطهار است و در این ایام فاطمیه همزمان با ولادت ایشان نیز شده است جامعه عطر و بوی قرآنی گرفته زیرا هدف نهایی ولایت در دیدگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در بازار بورس باید به مردم تضمین دهد

دولت در بازار بورس باید به مردم تضمین دهد