مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-22سياسي

ترامپ باید بعد از این زندگی مخفیانه همراه با ترس داشته باشد


رفتن ترامپ به زباله دان تاریخ سبب خوشحالی همه مومنین شده و او باید بعد از این زندگی مخفیانه همراه با ترس داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه های امروز نمازجمعه اظهار کرد: برگزاری رزمایش موشک و پهباد توسط سپاه و ارتش جمهوری اسلامی به دشمنان فهماند که راهی جز فرار از منطقه ندارند.

وی تصریح کرد: اقدامات چند وقت اخیر در آمریکا در راستای انتخابات پرده از واقعیت های این کشور را برداشته و به مردم دنیا نشان داد آمریکا با این همه ادعایش در مورد دموکراسی هیچ شاخصی و نشانی از آن در کشورش وجود ندارد.

* برگزاری رزمایش سپاه و ارتش به آمریکا نشان داد که چاره ای جز فرار ندارد امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد: آینده آمریکا آینده روشنی نیست و پیام این رزمایش ها توسط سپاه و ارتش این بود که آمریکا راهی جز فرار ندارد.

وی با اشاره به مسئله برجام و تحریم های آمریکا ادامه داد: از زمانی که آمریکا از برجام خارج شده تاکنون 752 تحریم را علیه ایران انجام داده، 271 شخصیت کشوری، 260 نهاد، 33 هواپیما، 11 کشتی و غیره را تحریم کرده و روزانه 170 میلیون دلار به کشور ما زیان وارد کرده است و این نشان دهنده آن است که هیچ مذاکره ای با این کشور برای برداشتن برجام وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ باید بعد از این زندگی مخفیانه همراه با ترس داشته باشد

ترامپ باید بعد از این زندگی مخفیانه همراه با ترس داشته باشد