مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-22اقتصادي

قوانین کار و تولید کشور نیازمند بازنگری است


مشاور و بازرس ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: قوانین و مقررات مرتبط با کار و تولید باید به نفع تولید،حفظ،توسعه و تثبیت نیروی کار بازنگری و اصلاح شود.

- ایسنا/فارس مشاور و بازرس ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: قوانین و مقررات مرتبط با کار و تولید باید به نفع تولید،حفظ،توسعه و تثبیت نیروی کار بازنگری و اصلاح شود.

کریم یاوری در نشست شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در فارس افزود: اگر قرار است تغییر یا اصلاحی در قوانین و مقررات انجام شود، باید این تغییرات در جهت همراهی با تولید، پایداری و ثبات بنگاه های اقتصادی، افزایش توان تولید، رقابت و ایجاد و توسعه اشتغال برای نیروی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تعاون فارس، یاوری با بیان این مطلب که همه مشکلات موجود در یک بنگاه اقتصادی مشکل دار را نمی توان متوجه بانک ها دانست، گفت: مشکلات واحدهای تولیدی به دو دسته درون و برون کارگاهی دسته بندی می شود.

مشاور و بازرس ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: یکی از مشکلات بنگاه های اقتصادی مشکل دار ،اختلاف بین سهامداران و بعضا سوء مدیریت است که از این طریق مشکلات دیگری به بنگاه ها تحمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین کار و تولید کشور نیازمند بازنگری است

قوانین کار و تولید کشور نیازمند بازنگری است