مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-22سياسي

در جریان انتخابات اخیر مشخص شد دموکراسی آمریکا یک استبداد دموکراسی نما است


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: آمریکا همواره ادعای دموکراسی و آزادی دارد که در جریان انتخابات اخیر مشخص شد دموکراسی آنها یک استبداد در ظاهری دموکراسی نما است.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: آمریکا همواره ادعای دموکراسی و آزادی دارد که در جریان انتخابات اخیر مشخص شد دموکراسی آنها یک استبداد در ظاهری دموکراسی نما است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه 3 بهمن ماه عنوان کرد: آمریکا دست به تحریم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد امام رضا (ع) زده ، چرا که حرم رضوی نماد قدرت معنوی ایران است و مانند ستاد اجرایی فرمان امام تنها به کار فرهنگی و خدمت به فقرا مشغول است به همین دلیل نیز با این تحریم ها، سکوت در برابر آنها جایز نیست.

وی افزود: لازم است کشورهای اسلامی و به ویژه ارادتمندان ساحت مقدس رضوی برای مقابله با تحریم حرم ثامن الحجج از سوی آمریکا مجمع تشکیل دهند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: آمریکا که همواره ادعای دموکراسی و آزادی دارد در جریان انتخابات اخیر مشخص شد که دموکراسی آنها یک استبداد دموکراسی نما است.

آیت الله صفایی بوشهری با محکومیت حادثه تروریستی اخیر بغداد اظهار کرد: این حادثه که منجر به شهادت تعدادی از مسلمانان شد نشان از ریشه وهابیت و داعشی ها در منطقه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جریان انتخابات اخیر مشخص شد دموکراسی آمریکا یک استبداد دموکراسی نما است

در جریان انتخابات اخیر مشخص شد دموکراسی آمریکا یک استبداد دموکراسی نما است