مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-22سياسي

تمام بار نیازهای بندری را نباید بر دوش بندر شهیدرجایی گذاشت


امروز اقتدار درون زا و عزت ملت ایران که به واسطه وجود فرزندان انقلابی در عرصه های علمی و دفاعی به دست آمده؛ در منطقه و جهان مثال زدنی است.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: امروز اقتدار درون زا و عزت ملت ایران که به واسطه وجود فرزندان انقلابی در عرصه های علمی و دفاعی به دست آمده؛ در منطقه و جهان مثال زدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، سوم بهمن ماه، در خطبه های نماز جمعه بندرعباس، اظهار کرد: افزایش قدرت دفاعی کشور سد راه زیاده خواهی های دشمنان ملت ایران است، کسانی که می خواستند ذلت ملت ایران را ببینند، به خفت و خاری افتادند و تاریخ هرگز صحنه ای از شکست ملت های متحد و منسجم و همدل را به یاد ندارد.

اتحاد و انسجام عمومی ملت ایران، بزرگ ترین سرمایه برای پیشبرد انقلاب اسلامی است و تداوم توفیقات ما در عرصه های بین المللی به همت مان در حفظ استقلال و همبستگی ملی در برابر دشمنان و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت بودن بستگی دارد.

وی افزود: اقتدار دفاعی ایران حفظ یکپارچگی کشور را در پی خواهد داشت، اگر کشور ضعیف بود و یا قوای مسلح کشورمان در مسیر اقتدار و پیشرفت نبودند، هر دشمنی فکر تعرض به ملت ما را در سر خود می پروراند اما امروز اقتدار درون زا و عزت ملت ایران که به واسطه وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام بار نیازهای بندری را نباید بر دوش بندر شهیدرجایی گذاشت

تمام بار نیازهای بندری را نباید بر دوش بندر شهیدرجایی گذاشت