مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-22سياسي

تفاهم نامه ایجاد شغل و ساخت مسکن خانواده شهدا روی کاغذ مانده است


امام جمعه خرم آباد در ادامه به تفاهم نامه که با معاون رییس جمهوری مبنی بر ایجاد سه هزار شغل برای فرزندان شهدا و احداث 2500 مسکن برای خانواده شهدا و جانبازان خاطر نشان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدشاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به هشتم بهمن سالروز وفات ام البنین(س) اظهارکرد: حضرت ام البنین (س) سه ویژگی داشت محب اهل بیت، ولایت مدار بودن و پرورش دهنده پرچمدار کربلا بود، وی الگوی برای همه مادران و همسران به ویزه مادران و همسران شهدا بود.

تکریم از مادران و همسران شهدا وی خاطرنشان کرد: این روز که به روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری شده، تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا و جانبازان توسط ادارات دولتی  سازمان های مردمی و موسسات فرهنگی امری ضروری است.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: انتظار می رود در روز هشتم بهمن زمینه این کار توسط صداوسیما و شهرداری ها فراهم شود و تنها به نصب بنر اکتفا نشود.

 احداث 2500 مسکن برای خانواده شهدا و جانبازان شاهرخی در ادامه به تفاهم نامه ی که با معاون رییس جمهوری مبنی بر ایجاد سه هزار شغل برای فرزندان شهدا و  احداث 2500 مسکن برای خانواده شهدا و جانبازان خاطر نشان کرد: بهترین تمجید و تکریم از خانواده شهدا و جانبازان اجرای این تفاهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ایجاد شغل و ساخت مسکن خانواده شهدا روی کاغذ مانده است

تفاهم نامه ایجاد شغل و ساخت مسکن خانواده شهدا روی کاغذ مانده است