مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-22سياسي

قطع همزمان گاز و برق بعضی از صنایع دشتستان توجیهی ندارد


قطع همزمان برق و گاز بعضی از صنایع استان و شهرستان دشتستان و تعطیلی آن ها در این شرایط هیچ توجیهی ندارد و در صورت ادامه دارشدند مشکلاتی به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: قطع همزمان گاز و برق بعضی از صنایع استان و شهرستان دشتستان و تعطیلی آن در این شرایط هیچ توجیهی ندارد و در صورت ادامه این قطعی ها مشکلات اجتماعی و چه بسا امنیتی را به دنبال داشته باشد لذا مدیریت ارشد استان برای این امر چاره اندیشی نمایند.

  خطیب جمعه برازجان افزود: مشکلات توزیع مایحتاج عمومی مردم از قبیل روغن، برنج، گاز، برق، زیبنده و در شأن این مردم نجیب و شریف نیست.

  مصلح در مورد دستاورد های انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر ابراز داشت: استقلال و تصمیم گیری، حفظ تمامیت ارضی کشور و رساندن ایران به عزت و کرامت لایق خود، ارتقاء جایگاه ایران در جهان و صدور شعارهای انقلاب اسلامی و الهام بخشی به حق طلبان عالم، گسترش آزادی های عمومی تشویق جوانان به آزاد اندیشی و طرح آزاد مباحث گسترش برخورداری های عمومی و امکانات مادی در مقایسه با پیش از انقلاب و کشورهای هم تراز پیشرفت در معنویت و امکان ستیزی کامل در فضای انقلاب اسلامی، گسترش عدالت اجتماعی، اهتمام به مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع همزمان گاز و برق بعضی از صنایع دشتستان توجیهی ندارد

قطع همزمان گاز و برق بعضی از صنایع دشتستان توجیهی ندارد