مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-22سياسي

امنیت و استقلال با وجود هزینه برای ملت قابل مذاکره و فروش نیست


اقتدار ایران اسلامی حاصل خون هزاران شهید، جانباز و رزمندگان اسلام بوده و به همین خاطر امنیت و استقلال با وجود هزینه برای ملت ما قابل مذاکره و فروش نیست.

- نیر - امام جمعه شهرستان نیر گفت: اقتدار ایران اسلامی حاصل خون هزاران شهید، جانباز و رزمندگان اسلام بوده و به همین خاطر امنیت و استقلال با وجود هزینه برای ملت ما قابل مذاکره و فروش نیست به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا نیز دارد.

مرغ همسایه غاز نیست وی با بیان اینکه مرغ همسایه غاز نیست به صدمات واکسن های تولیدی آمریکا و غرب اشاره کرد و گفت: واکسن هایی آمریکایی و انگلیسی که هنوز در کشور خودشان امتحان پس نداده اند چرا ما باید آزمایشگاه استعمار شویم؟ چرا آمریکا با داشتن واکسن بیشترین فوتی های کرونا را دارد؟ امام جمعه شهرستان نیر به بورس و مشکلات مردم در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: متأسفانه مردم با تشویق و ترغیب بعضی از سیاسیون، سرمایه های خرد و اندک خود را وارد بازار سرمایه کردند و اغلب نیز متضرر شدند این در حالی است که در دنیا بورس و بانک مکمل اقتصاد هستند ولی در کشور ما با ورود دولت و سو مدیریت این کار محقق نشد و مردم متضرر شدند.

امام جمعه شهرستان نیر سو مدیریت و ناهماهنگی بین بازار سرمایه، بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد را از جمله دلایل ناکامی بازار سرمایه و متضرر شدن مردم عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و استقلال با وجود هزینه برای ملت قابل مذاکره و فروش نیست

امنیت و استقلال با وجود هزینه برای ملت قابل مذاکره و فروش نیست