مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-22سياسي

قوه قضاییه به مشکلات بازار بورس ورود کند/ دولت به اعتماد مردم جواب خوبی نداد


امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه نوسانات بورس باعث سلب اعتماد مردم شده است، گفت: قوه قضاییه باید با ورود به این موضوع با کسانی که از اعتماد مردم سوء استفاده کردند برخورد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عجب شیر، ‍ حجت الاسلام محمود شربیانی در نماز جمعه این هفته شهرستان عجب شیر با بیان اینکه رزمایش چند روز گذشته  نشان داد که  ایران در هر حال آمادگی برخورد با معارضین را داردف اظهار داشت: با این رزمایش به دشمنان اقتدار خود و به دوستان خود دلگرمی و قوت قلب دادیم.

خطیب جمعه عجب شیربا اشاره به اینکه مردم ایران  این را بدانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت هستند خاطرنشان کرد: این رزمایش اتحاد نیروهای مسلح را نشان داد و باعث خنثی کردن جنگ روانی دشمن شد.

وی  با بیان این که مسئولان کشور باید با مدیریت جهادی مشکلات کشوررا حل کنند  افزود: هیچ گاه نباید دست به سمت خارج نشینان دراز کنیم و با اتکا به توان فرزندان ایران مشکلات را حل کنیم.

شربیانی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب (حفظه الله ) در رابطه با  عدم وارد کردن واکسن خارجی گفت : آمریکایی ها دارو را بر  بیماران ما تحریم کرده اند چه شده است که امروز  به فکر واکسینه کردن افراد سالم ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه به مشکلات بازار بورس ورود کند/ دولت به اعتماد مردم جواب خوبی نداد

قوه قضاییه به مشکلات بازار بورس ورود کند/ دولت به اعتماد مردم جواب خوبی نداد