مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-22سياسي

معیشت پایدار وابسته به امنیت بادوام است


امام جمعه سردرود با اشاره رزمایش بازدارنده و اقتداری اخیر ایران اسلامی، با تاکید بر اینکه همه می دانند که معیشت پایدار وابسته به امنیت بادوام است، - ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه سردرود با اشاره رزمایش بازدارنده و اقتداری اخیر ایران اسلامی، با تاکید بر اینکه همه می دانند که معیشت پایدار وابسته به امنیت بادوام است، گفت: با پایداری امنیت است که رونق اقتصادی، رونق تولید و شکوفایی اقتصادی محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سردرود، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی موجب صیانت از ایمان و باورهای عقیدتی و همچنین تثبیت آن در قلب انسان می شود.

وی در ادامه با تبریک موفقیت های رزمایش بازدارنده و امنیت آفرین ارتش سرافراز و سپاه مقتدر ایران اسلامی، افزود: در قالب این رزمایش، بزرگترین رزمایش پهپادی غرب آسیا توسط ارتش قهرمان به نمایش گذاشته شد و از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس و ناو بندر راهبردی مکران که به عنوان یک جزیره متحرک عمل می کند، رونمایی شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش، پیام های مهمی را به دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی داشت، افزود: پیام اول این رزمایش این بود که بر خلاف جیغ و داد معاندان، جاهلان و فرصت طلبان، این اقدام در راستای تامین معیشت و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت پایدار وابسته به امنیت بادوام است

معیشت پایدار وابسته به امنیت بادوام است