مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-22سياسي

آمریکا آرزوی برجام دو و سه را به گور خواهند برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه که بعدازظهر امروز با حضور پرشور نمازگزاران و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد الغدیر فاز 4 پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: انتخابات نزدیک است و برخی با هزینه می خواهند به مسند برسند اما مردم بدانند این افراد هرگز به فکرشان نیستند، بلکه به فکر تامین خواسته هزینه کنندگان خواهند بود.

وی گفت: به احتمال زیاد در سالروز وفات ام البنین(س) دو شهید فاز هشت سال دفاع مقدس در فاز 11 مسکن مهر پردیس تشییع و تدفین شود و در صورت تحقق زمانبندی ها اطلاعیه هایی در این خصوص اعلام خواهد شد.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه خوانواده های معظم شهدا در خط اول مبارزه با دشمنان هستند، تاکید کرد: برای هر صندلی مسؤولان، ما یک شهید دادیم و باید به خانواده معظم شهدا سرکشی و از آن ها حمایت کنیم.

حسینی با اشاره به رزمایش مشترک سپاه و ارتش، بیان کرد: طی دو هفته جهان سریالی از رزمایش مشترک ارتش و سپاه ایران اسلامی را مشاهده و چشم هایشان خیره و در وجودشان ترس حاکم شد.

وی افزود: تمرکز این رزمایش قدرت موشکی و پهبادی ایران اسلامی بود و بزرگترین رزمایش پهبادی غرب آسیا به همراه رونمایی از سامانه های موش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا آرزوی برجام دو و سه را به گور خواهند برد

آمریکا آرزوی برجام دو و سه را به گور خواهند برد