مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-22سياسي

رییس جمهور جدید آمریکا خیال تسلیم شدن ایران را از سر بیرون کند


مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و امام جمعه چغادک گفت: رییس جمهور جدید آمریکا خیال خام تسلیم شدن ایران را از سر بیرون کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازنباشیم.

امام جمعه چغادک گفت: بعضی از فضاها و برنامه ها مثل نماز جمعه در دوره طولانی تعطیل شدند و از این حیث دچار خسارت معنوی شدیم ولی برای جلوگیری از شیوع بیماری لازم بود و چاره ای نداشتیم.

سلامتی مردم و جامعه مقوله بسیار مهمی است که در دین ما هم تأکیدات فراوانی بر آن شده است.

امروز باید مراقب باشیم و در برنامه ها همه دستورالعمل ها و پروتکل ها را دقیق رعایت کنیم و از عادی انگاری پرهیز کنیم تا این بیماری به طور کامل ریشه کن شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به رزمایش های دفاعی دو هفته اخیر و پیام روشن آن برای رییس جمهور جدید آمریکا گفت: رزمایش های اقتدار آفرین ارتش سرافراز و سپاه مقتدر ایران اسلامی تهدیدهای دشمن را کمرنگ کرد و باعث تقویت محور مقاومت شد و عملیات های تهدید کننده اخیر آمریکا را خنثی کرد و نشان داد که بعد از سه سال فشار حداکثری و جنگ جهانی ترکیبی علیه ایران، نیروهای مسلح ما با تحکیم زیرساخت های دفاعی ابتکار عمل را در دست دارند و دشمن باید در محاسبات غلط خود تجدید نظر کند خطیب جمعه چغادک افزود: این رزمایش نشان داد که قدرت بازدارندگی ایران مخصوصاً در بعد اقتدار موشکی پیشرفت قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور جدید آمریکا خیال تسلیم شدن ایران را از سر بیرون کند

رییس جمهور جدید آمریکا خیال تسلیم شدن ایران را از سر بیرون کند