مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-22سياسي

اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در صنایع جنوب استان بوشهر محقق شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی و صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان بوشهر صورت گرفته است و نباید با عادی انگاری باعث تشدید بیماری شویم.

وی به کمبودهای استان بوشهر در حوزه سلامت اشاره کرد و ادامه داد: یکی از نیازهای اساسی این استان توسعه بیمارستانی است که باید زمینه ایجاد زیرساحت ها و حضور پزشکان متخصص در استان فراهم شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر شاهد ورود خسارت های گسترده ای بر اثر وقوع سیل بوده ایم اضافه کرد: باید پیشگیری از وقوع این حوادث در دستور کار باشد چراکه هزینه های کمتری خواهد داشت.

وی افزود: در حالی که فقط در سیل اخیر 280 میلیارد تومان خسارت به استان وارد شده است، با 25 درصد از این خسارت ها می شد پیشگیری های لازم را برای جلوگیری از خسارت ها انجام داد.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم تحقق مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی صنایع مستقر در استان تصریح کرد: اجرای مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در صنایع جنوب استان بوشهر یک ضرورت است.

وی ادامه داد: در صورتی که صنایع قادر به تحقق پیوست فرهنگی و اجتماعی نیستند نیز باید علت آن را مشخص کنند تا مردم استان یک بار برای همیشه به صورت قانونی قانع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در صنایع جنوب استان بوشهر محقق شود

اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در صنایع جنوب استان بوشهر محقق شود